Nye børn

Fra tilbud om plads til start i Eventyrhaven

Det er gennem pladsanvisningen at tilbud om plads i Eventyrhaven kommer ud.  I kan se tilbudsbrevene i dokumenterne.

Vi kan digitalt se, hvis I har ønsket en bestemt afdeling hos pladsanvisningen, ellers vil vi rigtig gerne vide det. Så rig eller send en mail, hvis det ikke allerede er noteret hos pladsanvisningen. Vær opmærksom på, at I altid skal godkende pladsen på borger.dk

Vi ved ikke altid, hvornår der sendes tilbud ud, men får I tilbudt plads, må I altid ringe og aftale et besøg. Vi viser meget gerne rundt i afdelingerne og fortæller om Eventyrhaven, for det er vigtigt at det føles godt for Jer, at skulle aflevere Jeres barn.

Efter sommeren 2021 vil vi indkalde til en modtagelsessamtale 2-4 uger før start, hvor vi gerne vil høre mere om Jeres barn og jer som forældre /familie. Det er vores erfaring at det giver det bedste udgangspunkt for både Jeres og Jeres barns start i Eventyrhaven. Foruden modtagelsessamtalen vil vi gerne vise Jer og Jeres barn rundt.